Welcome
Login / Register

Yall waited long enough!!!pt1.. Dandruff scratching/picking flakes/asmr !

Thanks! Share it with your friends!

URL

You disliked this video. Thanks for the feedback!

Sorry, only registred users can create playlists.
URL


Added by Admin in How to remove scratching
1 Views
Loading...
загрузка...

Description

HEY FAMILY! Y'all have been sooo patient with us. . so in return I had to drop yall a vid .. Its been a while !!ALLLL NEW EVERYTHING AND I MUST SAY I WAS KINDA PLEASED WITH THE OUTCOME!! VERY VERY LITTLE TO NO TALKING SO ALMOST ASMR!! Lots of scratching noise comb and nails ... Very soothing vids.. So get into these vids...AS USUAL ALL OUR VIDS ARE REAL .. 100%NATURAL DANDRUFF. NO FAKE ISH NO PRODUCT BUILD UP .. NO IRRITATION TO THE SCALP FOR FLARES..LOL PRYNCESS SQUAD I LOVE YALL..
CONTACT ME :
E-MAIL:HOLLIIWOODHARRIS88@GMAIL
FB:HOLLIIWOOD HARRIS

Post your comment

Comments

Be the first to comment
загрузка...
Loading...
RSS